on-the-road3.reismee.nl

Denver

's Ochtends na het hot breakfast eerst op pad naar..................... de bouwmarkt!!!!! We hebben gave sloten gekocht voor het huis. We krijgen nu ernstige twijfels over de zwaarte van onze koffers. Daarna op naar Denver, een uurtje rijden. Onderweg een tussenstop bij een Mall omdat daar de speciale schoenen voor Merle te krijgen zouden zijn. Helaas niet in haar maat. Gelukkig vond GJ perfect passende jeans, dus de tocht was niet voor niets. Daarna op naar het centrum van Denver. We zitten in een prachtig hotel, middenin het centrum. Helaas is dat centrum niet veel soeps. Veel, heel veel Mexicanen en Zuid-Amerikanen hier en ook heel erg veel zwervers en ander gespuis. Niet zo prettig om hier rond te lopen want je struikelt over de leipo's. Het is hier ook erg heet. We zijn dus maar naar een Outlet gegaan en met de tong op de schoenen en tassen vol weer terug. Gegeten bij Denny's en dat was prima.

De tweede dag hebben we flink uitgeslapen, ontbijtje en toen maar op naar een andere outlet. Die prijzen blijven verbazingwekkend hier, dus nog meer ingeslagen. Dit was wel een mooie outlet en gelukkig ook ander publiek. Toch blijft het smoorheet hier en we zitten ook op een behoorlijke hoogte (mile high city). 's Avonds een poging gedaan om het centrum te bekijken maar het voelde niet veilig, dus gegeten en snel weer terug naar het hotel. Morgen vertrekken we hier gelukkig. Geen aanrader, Denver!

oma

Ik ben al de advertenties aan het bekijken van de bouwmarkten, m.n. die waar ze extra verzwaarde kasten verkopen...... Wie weet hoeveel outlets je nog tegenkomt! Waarschijnlijk moet GJ 2x rijden om alles thuis te krijgen.