on-the-road3.reismee.nl

Park City en Idaho Falls

Na een uitgebreid ontbijt en een praatje met de gastvrouw, weer op tijd op pad zodat we direct bij de opening vande Outlets konden staan. Toen was het natuurlijk sla-je-slag. Verbazingwekkend hoe goedkoop alles hier is. We hebben bergen gekocht, kleding, schoenen, reistas, zonnebril, etc. Dat duurde natuurlijk wel een paar uur. Vervolgens op naar Idaho Falls. Het was rond Salt Lake City erg druk op de weg, maar daarna was het weer ontspannen doortuffen. Nu zitten we hier in Idaho Falls. Helaas kan ik geen foto's uploaden (PC is beveiligd) en de komende dagen in Yellowstone hebben we helemaal geen internet. Jullie moeten dus helaas nog even wachten op het beeldmateriaal.

Reacties

Reacties

jullie nicht Laura

Klinkt goed! Shop till you drop (onder het gewicht van de tassen :).
Geniet van Yellowstone en ik ben benieuwd naar de eerste fotos

ma

En, nog niet flauwgevallen met de hoge temperaturen daar? Als ik de krantenberichten moet geloven, is het erg heet bij jullie. Op tijd een koele duik, pilsje voor GJ, dan moet het lukken! Hier is het tegenovergestelde; 14gr, nat en koud....ben vrijdag bij oma geweest en ik moest jullie hartelijk groeten en veel liefs wensen.
Veel plezier verder and keep it cool!
groetjes van ons

(O)pa+Bup

Hallo allemaal,
alles lijkt weer als vanouds te gaan;krijg je met van die doorgewinterde wereldreizigers.Ik neem aan,dat jullie de Yellowstoneriver per kano gaan afzakken.Zie je nog eens wat...Hel lijkt me fantastisch om dat allemmaal een keertje in het echt te zien,maar met jullie foto's zal het ook wel lukken denk ik.
Heel veel plezier de komende dagen en we zien uit naar jullie berichten.
groetjes,
(o)pa + Bup

Michiel

Hoi daar,

Hoe bevalt de route? Hebben jullie die afgekeken van Ted Bundy, die ging dezelfde route langs ;-)
Lijkt me in ieder geval heel mooi. Hebben jullie die monsterbak al afgeragt of valt het mee? Jullie missen in ieder geval niks aan het weer hier, 't is net herfst.. geniet er maar goed van, en mochten jullie nog tegen Reese buttercups aanlopen..ahum! Groeten, Christine & Michiel

oma

Gelukkig weer een teken van leven, zag al visioenen van een val in het ravijn, maar gelukkig is het niet zo!
Wat ziet het er weer prachtig uit...weer zo'n mooie reis lijkt mij! En Merle heeft het, zo te zien, ook helemaal naar de zin.
Liefs, Ton en ma

Jacqueline

Wat leuk dat jullie zo trouw met ons meereizen. Wat naar dat het nog zulk rotweer is, of is het inmiddels minder slecht? We zullen uitkijken naar Reese buttercups, de stenen zitten al in de koffer en gelukkig hebben we alle ravijnen gemist! Zijn jullie al bijgekomen van de vakantie, Jose, Ton en ma? Groetjes aan iedereen, GJ, Jacqueline en Merle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!