on-the-road3.reismee.nl

Moab en Bluff

Na een uitgebreid ontbijt, opgelucht vertrokken vanuit Denver. Werkelijk zoveel zwervers en psychoten bij elkaar is niet leuk meer. Helaas werd GJ vrij snel ziek. Overgeven, diarree en koorts. Toch moesten we een flink eind rijden, met natuurlijk de nodige bergroutes. Niet zo prettig als je zo misselijk bent. Maar goed, flink veel gestopt en uiteindelijk aan het eind van de middag aangekomen in Moab. We hadden een prachtige cabin, alleen was het wel erg warm in Moab. Daar had GJ geen last van, die lag te rillen onder de deken en het sprei. 's Avonds toch nog maar even het stadje in, vooral veel souvenirshops met de gebruikelijke rommel.

De volgende dag op tijd uit de veren, ontbijt gehaald in de supermarkt en op naar het park Arches. Dat was echt fantastisch. GJ was een beetje opgeknapt dus hij kreeg er ook nog iets van mee. Arches is een en al natuurpracht. Rode rotsen, natuurlijke bogen en pilaren. Je weet niet waar je kijken moet, het een is nog mooier dan het ander. Aan het begin van de middag hadden we het meeste gezien en zijn we vertrokken naar Bluff. Een mooie route door rode heuvels. Aan het einde van de middag kwamen we in Bluff, een gehucht waar we 2 jaar geleden ook zijn geweest. Heerlijk in het zwembad rondgedobberd en genoten in de hottub, met een kolibrie kastje naast ons. Echt vakantie! Als afsluiter een heerlijk diner in een restaurantje met biologisch voedsel (en dat is bijzonder in de USA) en nu zitten we op de veranda en lezen een boek.

oma

Het einde van jullie trip komt in zicht...heb je al zin om naar huis te gaan of was je graag nog langer gebleven? Maar het kost ook enige dagen om alle indrukken te verwerken, denk ik.
Een hele goede terugreis, Jacq, sterkte met het vliegen en ik ben blij als we jullie weer in levende lijve zien! (waarschijnlijk Wengo ook) liefs, Ton en ma