on-the-road3.reismee.nl

Cheyenne

Na het afscheid van Anne op naar Cheyenne. Een minder lange rit dit keer (5 uurtjes). Ook weer niet via de highway maar binnendoor. We kwamen door van die slaperige dorpjes met 500 inwoners dus dat was best leuk. Onderweg de eerste rockshop bezocht en wat stenen ingeslagen voor de fan in Dieren. We vrezen wel dat onze koffer nu de limiet heeft bereikt dus misschien moeten we een extra koffer mee terugnemen.
In Cheyenne waren de Frontier Days. Helaas was de rodeo aan het eind van de ochtend, dus die hadden we gemist. Maar goed, we hadden in Cody al wel genoeg spannends beleefd met de rodeo dus heel erg was het niet.
Met een shuttlebusje zijn we naar het Frontier terrein gegaan en daar zag je echt veel cowboys en cowgirls. Allerlei standjes en een kermis. Ik heb een paar cowboyboots gekocht bij een hele aardige mevrouw. Merle had direct contact met haar stiefdochter die van de ene verbazing in de andere rolde over ons land. Echt? Gaan jullie op de fiets naar school? Niet met de auto? Mag je drinken als je 16 bent? Verkopen ze weed? De dames hebben adressen uitgewisseld en dachten al over een exchange programme. Ook hier is iedereen ontzettend vriendelijk en er hangt een echt Western sfeertje. Heel bijzonder. 's Avonds wat foto's op de site gezet (eindelijk internet) en toen ronken maar weer.