on-the-road3.reismee.nl

Vlucht en Las Vegas

We vertrokken iets vertraagd vanuit Frankfurt. Goed uitgeslapen en een stevig ontbijt achter de kiezen. Het was een lange zit, ruim 11 uur. De vlucht verliep goed, alleen de landing was iets minder, veel heen en weer geslinger en het duurde ook best lang. Net iets voor mij natuurlijk. Na het uitstappen voelde het alsof we een warme deken over ons heen kregen. Ruim 40 graden en dat zijn wij natuurlijk niet meer gewend de laatste tijd. Op naar de douane, een rij van ruim een uur. Na de gebruikelijke vingerafdrukken en irisscan mochten we het land in. Op naar de Car Rental waar we konden kiezen uit een Ford, Mitsubishi of GMC. Die laatste is het geworden, want die beviel het eerste jaar prima. Een GMC Terrain dus weer een enorme bak. GJ stuurde ons feilloos naar het oude centrum van Las Vegas, waar we in een luxe hotel verbleven. Eerst een plons genomen in het zwembad, daarna van de glijbaan af tussen de haaien door (gelukkig wel afgeschermd) en toen naar de lichtshow op Fremont Street. Merle heeft nog getokkeld, zo over de partygangers heen. Na al die activiteit was het tijd om het bed op te zoeken en uitgeput zijn we neergevallen.......