on-the-road3.reismee.nl

Het aftellen is begonnen

Morgen vertrekken we naar Frankfurt waar we een nachtje slapen, ontbijten en dan op het vliegtuig stappen. We vliegen met Condor, een Duitse maatschappij en ons vluchtnummer is DE 2082. Vertrektijd 11.20 uur en aankomsttijd 14.10 uur (mooi zo terug in de tijd). Na aankomst halen we de auto op (benieuwd wat er op ons staat te wachten, we hopen op een GMC of andere luxe SUV), inchecken in het hotel met haaienbassin en dan richting Outlet. We hebben weinig kleding bij ons dus hopelijk is het daar ook sale. Na een overnachting hebben we op dag 2 gelijk een zware rit, helemaal naar Salt Lake City.

Op 9 augustus komen we terug en dan vliegen we wederom met Condor, vluchtnummer DE 2083, vertrektijd 17.35 uur en aankomst 13.55 (ja, ja dan komen die uurtjes er weer bij, dus dat valt dan even tegen). We houden jullie regelmatig op de hoogte, al zijn er ook gebieden waar we geen internet hebben, dus dan zal het lastig worden.

Nou, nog maar eens de bagage checken (echt niets vergeten????) en dan op tijd naar bed zodat we uitgerust kunnen starten.

ma

Net jullie sms-je gelezen, je zit gelijk al in een andere wereld met een duik tussen de haaien!
Hopelijk wordt dit net zo'n mooie trip als de vorige twee reizen. Geniet ervan, want de tijd vliegt voorbij als je op vakantie bent!
Lieve groeten van Ton en ma

tante José

Super dat jullie dit toch maar weer meemaken!!
En alles zelf geregeld en verdiend!
Knap hoor, hopelijk zijn jullie geslaagd in de out let en lopen jullie er helemaal nieuw bij.
Geniet van alles wat je ziet en meemaakt. Nederland is momenteel koud en nat. Leuk om te horen toch!
Dikke kus voor jullie drietjes!